مرحبا

لا لجدار العار جدار الذل

ادخل وشارك برايك وقل لا لجدار العار جدار الذل

خدمات الموقع

HELP AQSA

break

الخميس، 12 يونيو 2008

القطط (3)

القطط (3)

ما قلتلكوش ؟؟؟ قطة من اللي عندنا ولدت وجابت قطقوطة صغننة شكلها جميل جدا ..
الله ؟؟
مش انا قلتلكم قبل كدة ؟؟
لا ؟؟
امال الحوار اللي فات اللي قلت في اخره ان القطط احسن من كتير من البشر يبقى ايه ؟؟
ماهوالحوار ده او المناقشة دي كانت بيني وبين شخص وهمي من خيالي ..
لا انا مش مجنون ولا حاجة ..بس من كتر التريقة والنقد اللي كانوا بينزلوا فوق دماغي بسبب تربيتي للقطط ..
علشان كدة انا كتبت الحوار ده علشان اسكت بيه الافواه ..حلوة الافواه دي ..

اه صح ما وريتكوش القطة الوليدة ..
لا دا هيبقا في الرسالة القادمة ان شاء الله ..

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

يابنى هتودى نفسك فى دهيه
بكره يصدروا القطط دى ويحرزوهم ويقولو كان بيعمل تنظيم سرى للقطط المعاديه للنظام

مصطفى الجبالي يقول...

انا مش فاهم ازاي هاودي نفسي في داهيه يعني ؟؟؟
انا مش فاهم من كلامك حاجة ؟؟؟
ويعني ايه يصدروا القطط دى ويحرزوهم ويقولو كان بيعمل تنظيم سرى للقطط المعاديه للنظام قصدك مين ؟؟؟؟
انت على فكرة غرييييب جدا